Aytekin Kaya’dan İncirliova’ya Tarihi Yatırım: 1 Milyar 302 Milyon TL’lik Dev Altyapı Hamlesi Başlıyor

İncirliova Belediye Başkanı Aytekin Kaya, ilçenin geleceğini şekillendirecek dev projede kritik aşamanın tamamlandığını açıkladı. Toplam 1 milyar 302 milyon TL yatırım bedeline sahip Sandıklı Mahallesi Kanalizasyon, Yağmur Suyu ve Altyapı Projesi’nde yer teslimi gerçekleştirilirken, Temmuz ayında ilk kazma vurulacak.

Çevre - 25-06-2026 17:34

“İlk kazma Temmuz’da vuruluyor; İncirliova’nın geleceği 1,3 milyar TL’lik yatırımla yeniden şekilleniyor”

İncirliova Belediye Başkanı Aytekin Kaya’nın vizyon projeleri arasında yer alan ve ilçenin altyapı tarihinde dönüm noktası olarak değerlendirilen Sandıklı Mahallesi Kanalizasyon, Yağmur Suyu ve Altyapı Projesi’nde önemli bir eşik daha aşıldı. Toplam 1 milyar 302 milyon TL yatırım bedeline sahip dev proje için yüklenici firmaya yer teslimi yapıldı.

İLBANK Atıksu Şebeke Uygulama Müdürü Ahmet Kasap, ASKİ yetkilileri ve yüklenici firma temsilcilerinin katılımıyla gerçekleştirilen yer teslimi töreniyle birlikte proje resmen sahaya indi. Temmuz ayının ortasında ilk kazmanın vurulması planlanırken, İncirliova’nın uzun yıllardır ihtiyaç duyduğu altyapı dönüşümü de başlamış olacak.

BAŞKAN KAYA: “GELECEĞİN İNCİRLİOVASI’NI İNŞA EDİYORUZ”

İncirliova’nın her geçen gün büyüyen ve gelişen bir ilçe olduğunu vurgulayan Başkan Aytekin Kaya, “Bugün yalnızca bir altyapı projesinin başlangıcını değil, İncirliova’nın geleceğine yapılan tarihi bir yatırımın ilk adımını atıyoruz. İlçemizin yarınlarını planlıyor, vatandaşlarımızın daha güvenli, daha modern ve daha yaşanabilir bir kentte hayatlarını sürdürmeleri için çalışıyoruz” dedi.

1,3 milyar TL’yi aşan yatırım kapsamında Sandıklı Mahallesi ve Yahya Ümit Orbay Caddesi başta olmak üzere birçok noktada kanalizasyon ve yağmur suyu hatları yenilenecek, bölgenin altyapı kapasitesi güçlendirilecek. Çalışmalar tamamlandığında hem çevresel riskler azaltılacak hem de olası su baskınlarının önüne geçilecek.

İNCİRLİOVA’NIN EN BÜYÜK ALTYAPI YATIRIMLARINDAN BİRİ

Kent tarihinin en büyük yatırımları arasında gösterilen proje, yalnızca bugünün ihtiyaçlarına değil, gelecek nesillerin beklentilerine de cevap verecek şekilde planlandı. Modern mühendislik anlayışıyla hayata geçirilecek çalışma sayesinde İncirliova daha sağlam, daha dirençli ve daha güçlü bir altyapıya kavuşacak.

Başkan Kaya, projeye sağladığı destek nedeniyle Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkür ederek, “İlçemizin kalkınmasına katkı sunan, bu büyük yatırımın hayata geçirilmesinde emeği bulunan herkese teşekkür ediyorum. İncirliova için üretmeye, çalışmaya ve hizmet etmeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Temmuz ayında başlayacak çalışmalarla birlikte İncirliova, geleceğine yön verecek dev bir dönüşüm sürecine adım atarken, Başkan Aytekin Kaya’nın öncülüğünde ilçenin altyapısında yeni bir dönem başlayacak.

 

 

Günün Diğer Haberleri