Birlik ve Dayanışma Mesajı
Muharrem Ayı dolayısıyla düzenlenen aşure lokması programında vatandaşlarla sohbet eden Başkan Hatice Gençay, aşurenin paylaşmanın, kardeşliğin ve dayanışmanın en güçlü sembollerinden biri olduğunu vurguladı. Programa katılan canlarla bir araya gelen Gençay, birlik ve beraberlik içerisinde geçirilen anlamlı buluşmanın önemine dikkat çekti.
"Dualarımız Hak Katında Kabul Olsun"
Program sonrası açıklamada bulunan Başkan Hatice Gençay, şu ifadeleri kullandı:
"Didim Alevi Bektaşi Kültür Merkezi ve Cemevi Derneğimizin düzenlediği aşure lokmasında canlarımızla bir araya geldik. Tutulan oruçların, paylaşılan lokmaların ve edilen duaların Hak katında kabul olmasını diliyorum."
Yoğun Katılım
Didim Alevi Bektaşi Kültür Merkezi ve Cemevi Derneği'nin ev sahipliğinde gerçekleştirilen programa çok sayıda vatandaş katıldı. Muharrem Ayı'nın manevi atmosferinin paylaşıldığı etkinlikte aşure lokmaları ikram edilirken, birlik, beraberlik ve dayanışma duyguları bir kez daha pekiştirildi. Başkan Gençay da vatandaşlarla yakından ilgilenerek aşure lokmasını paylaştı ve etkinliğin hazırlanmasında emeği geçenlere teşekkür etti.
HABER: İVME HABER İMTİYAZ SAHİBİ
ÇAĞRI ÇANTAL