Didim’de Müzik Dolu Gece
Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından kentin dört bir yanında sürdürülen kültür ve sanat etkinlikleri, yaz mevsimine coşkulu bir başlangıç yaptı. Başkan Özlem Çerçioğlu’nun öncülüğünde gerçekleştirilen "Yaza Merhaba Konserleri" kapsamında Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde sahne alan sevilen müzik grubu Kolpa, binlerce müziksevere unutulmaz bir gece yaşattı.
Yoğun katılımla gerçekleşen konserde Kolpa, sevilen eserlerini Didimlilerle hep bir ağızdan seslendirdi. Renkli görüntülere sahne olan etkinlikte vatandaşlar müziğin ritmiyle doyasıya eğlenirken, yaz akşamı büyük bir coşkuya dönüştü.
Vatandaşlardan Başkan Çerçioğlu’na Teşekkür
Konser alanını dolduran vatandaşlar, Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen ücretsiz kültür ve sanat etkinliklerinden duydukları memnuniyeti dile getirerek Başkan Özlem Çerçioğlu’na teşekkür etti. Her yaştan vatandaşın ilgi gösterdiği konser, Didim’de birlik ve beraberlik atmosferi oluşturdu.
Yaza Merhaba Konserleri Devam Ediyor
Aydın Büyükşehir Belediyesi'nin yaz boyunca sürecek konser programı kapsamında etkinlikler kentin farklı ilçelerinde vatandaşlarla buluşmayı sürdürecek. Konserlerin bir sonraki durağı ise 30 Haziran Salı günü Efeler ilçesindeki Tekstil Park olacak.
Sıradaki Konserde Aydilge Sahne Alacak
Efeler’de gerçekleştirilecek Yaza Merhaba Konserinde sevilen sanatçı Aydilge, saat 21.30’da sahneye çıkarak Aydınlılarla buluşacak. Aydın Büyükşehir Belediyesi, yaz boyunca düzenleyeceği kültür ve sanat etkinlikleriyle vatandaşlara ücretsiz ve unutulmaz anlar yaşatmaya devam edecek.
İVME HABER | ÖZEL HABER
İmtiyaz Sahibi: Çağrı Çantal
© İvme Haber 2026 Tüm Hakları Saklıdır.