BAŞKAN ZENCİRCİ’DEN GÜMÜŞKÖY’E TURİZM DESTEĞİ: “İSTİHDAM OFİSİMİZLE GÜÇ BİRLİĞİ YAPIYORUZ”

Germencik Belediye Başkanı Burak Zencirci, ilçenin turizm potansiyeline katma değer sağlayan Magnezköy Termal Tatil Köyü’nü ziyaret etti.

GÜNCEL - 24-06-2026 16:52

BAŞKAN ZENCİRCİ’DEN GÜMÜŞKÖY’E TURİZM DESTEĞİ: “İSTİHDAM OFİSİMİZLE GÜÇ BİRLİĞİ YAPIYORUZ”

Germencik Belediye Başkanı Burak Zencirci, ilçenin turizm potansiyeline katma değer sağlayan Magnezköy Termal Tatil Köyü’nü ziyaret etti.

Başkan Zencirci, tesisin yönetimiyle bir araya gelerek iş birliği olanaklarını ve bölge turizmine katkılarını değerlendirdi. Ziyaret kapsamında özellikle işe alım süreçlerinde belediyenin İstihdam Ofisi (İSOF) ile yürütülen ortak çalışmalar ele alındı.

Başkan Zencirci, tesise gerçekleştirdiği ziyarette şu ifadeleri kullandı:

“İlçemize turizm alanında sağladığı katma değer için Magnezköy Termal Tatil Köyü yönetimine teşekkür ediyorum. İstihdam Ofisimiz İSOF aracılığıyla gerçekleştirdiğimiz iş birlikleri, hemşehrilerimizin iş bulmasına vesile olurken bölge ekonomisine de canlılık katıyor. Yetkililerle yaptığımız nazik sohbet ve değerlendirmeler için ayrıca minnettarım.”

Belediye olarak istihdama verdikleri önemin altını çizen Zencirci, İSOF aracılığıyla yüzlerce vatandaşı iş sahibi yaptıklarını ve bu tür iş birliklerini artırarak sürdüreceklerini belirtti . Ziyaret, karşılıklı iyi niyet temennileri ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.

İVME HABER | ÖZEL HABER

 İmtiyaz Sahibi: Çağrı Çantal

© İvme Haber 2026 Tüm Hakları Saklıdır.

Günün Diğer Haberleri