Aydın Fenerbahçeliler Derneği'nden Yüksel Yıldırım'a Sert Tepki: "Yöneticilerimizin Yanındayız"

AYDIN –

Aydın Fenerbahçeliler Derneği, son dönemde Fenerbahçe Spor Kulübü'ne yönelik açıklamalarıyla gündeme gelen Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım'a tepki gösterdi. Dernek tarafından yapılan yazılı açıklamada, Kulüpler Birliği Vakfı toplantısında Fenerbahçe'nin haklarını ve duruşunu kararlılıkla savunan yöneticiler Mahmut Uslu ile Barış Göktürk'e teşekkür edildi.

Açıklamada, Fenerbahçe Spor Kulübü'nün haklarını, itibarını ve menfaatlerini her platformda cesaretle savunan yöneticilerin sergilediği tavrın camia tarafından takdirle karşılandığı belirtilerek, "Yöneticilerimizin yanında olduğumuzu bir kez daha ifade ediyoruz" denildi.

Aydın Fenerbahçeliler Derneği, Fenerbahçe'nin haklı mücadelesinin sezon boyunca aynı kararlılıkla sürdürüleceğine inandıklarını vurgulayarak, kulübün menfaatlerini korumak adına verilecek her mücadelede yönetime tam destek vereceklerini kamuoyuna saygıyla duyurdu.

İVME HABER | ÖZEL HABER

 İmtiyaz Sahibi: Çağrı Çantal

© İvme Haber 2026 Tüm Hakları Saklıdır.