KÜLTÜR VE SANAT YAZ AKŞAMLARINI RENKLENDİRİYOR
Aydın Büyükşehir Belediyesi, Başkan Özlem Çerçioğlu öncülüğünde kültür ve sanat etkinliklerini Aydın'ın tüm ilçelerine taşımayı sürdürüyor. Yaz boyunca farklı ilçelerde gerçekleştirilen Açık Hava Sineması etkinlikleri, vatandaşlardan yoğun ilgi görmeye devam ediyor.
NAZİLLİLİLER "AİLE ARASINDA" FİLMİYLE BULUŞTU
Etkinlikler kapsamında Nazilli Atatürk Parkı'nda düzenlenen açık hava sinemasında Türk sinemasının sevilen yapımlarından "Aile Arasında" filmi vatandaşlarla buluştu. Parkın doğal atmosferinde gerçekleşen gösterimde vatandaşlar, yaz akşamını aileleri ve sevdikleriyle birlikte sinema keyfi yaşayarak geçirdi.
AİLELER VE ÇOCUKLAR UNUTULMAZ BİR AKŞAM YAŞADI
Her yaştan vatandaşın yoğun katılım gösterdiği etkinlikte aileler ve çocuklar keyif dolu anlar yaşadı. Film gösterimi öncesinde vatandaşlara çeşitli ikramlar sunulurken, etkinlik alanında renkli ve samimi görüntüler oluştu. Birlikte film izlemenin mutluluğunu yaşayan Nazillililer, kültür ve sanat etkinliklerinden duydukları memnuniyeti dile getirdi.
VATANDAŞLARDAN BAŞKAN ÇERÇİOĞLU'NA TEŞEKKÜR
Etkinliğe katılan vatandaşlar, kültür ve sanatı herkes için erişilebilir hale getiren çalışmaları dolayısıyla Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'na teşekkür etti. Büyükşehir Belediyesi'nin yaz boyunca farklı ilçelerde sürdüreceği Açık Hava Sineması etkinliklerinin, vatandaşları kültür ve sanatla buluşturmaya devam edeceği belirtildi.
İVME HABER | ÖZEL HABER
İmtiyaz Sahibi: Çağrı Çantal
© İvme Haber 2026 Tüm Hakları Saklıdır.
