Başkan Tetik: “Makamda Değil, Sahadayız; Çözümü Hemşehrilerimizle Birlikte Üretiyoruz”
Nazilli Belediyesi vatandaş odaklı hizmet anlayışını sürdürüyor
Nazilli Belediye Başkanı Ertuğrul Tetik, ilçe genelindeki mahalle ziyaretlerine ara vermeden devam ediyor. Vatandaşlarla bir araya gelen Başkan Tetik, hemşehrilerinin talep ve önerilerini yerinde dinleyerek belediye hizmetlerini sahada değerlendirdi. Samimi sohbetlerin gerçekleştiği ziyaretlerde mahalle sakinleriyle birebir görüşen Tetik, katılımcı belediyecilik anlayışının en önemli unsurunun vatandaşla iç içe olmak olduğunu vurguladı.
"En büyük gücümüz insanımızın samimiyeti"
Ziyaretler sırasında köylerin bereketine ve vatandaşların misafirperverliğine dikkat çeken Başkan Ertuğrul Tetik, "Köylerimizin bereketi, insanımızın samimiyeti en büyük gücümüz. Makamda değil, sahadayız. Her zaman hemşehrilerimizin yanında, taleplerini yerinde dinliyor, çözümü birlikte üretiyoruz." ifadelerini kullandı.
Vatandaşlardan gelen istek ve önerileri tek tek not alan Başkan Tetik, belediye ekiplerinin ilgili konular üzerinde gerekli çalışmaları hızla gerçekleştireceğini belirtti.
Her mahalleye eşit hizmet vurgusu
Nazilli'nin tüm mahallelerine eşit hizmet anlayışıyla yaklaştıklarını ifade eden Başkan Tetik, belediyeciliğin yalnızca altyapı ve üstyapı hizmetlerinden ibaret olmadığını, vatandaşın yanında olmanın ve sorunları yerinde tespit etmenin de en az hizmet üretmek kadar önemli olduğunu söyledi.
"Her mahallemize, her sokağımıza aynı özen ve aynı sorumluluk duygusuyla hizmet etmeye devam edeceğiz." diyen Tetik, belediyenin tüm imkanlarını vatandaşların yaşam kalitesini artırmak için seferber ettiklerini kaydetti.
Sıcak karşılama için teşekkür etti
Mahalle ziyaretlerinde kendilerini güler yüzle karşılayan vatandaşlara teşekkür eden Başkan Ertuğrul Tetik, "Gönlü güzel insanlarımızın sıcak karşılaması ve içten sohbetleri bizlere güç veriyor. Nazilli'yi ortak akıl, dayanışma ve birlik içerisinde daha güzel yarınlara taşımak için var gücümüzle çalışmayı sürdüreceğiz." dedi.
Nazilli Belediyesi'nin mahalle buluşmalarının önümüzdeki günlerde de devam edeceği, vatandaşların talep ve beklentilerinin yerinde tespit edilerek hizmetlerin bu doğrultuda şekillendirileceği bildirildi.
HABER: İVME HABER İMTİYAZ SAHİBİ
ÇAĞRI ÇANTAL
