Başkan Tetik’ten Öğrencilere Müjde

Bir eğitim-öğretim yılını geride bırakan öğrenciler için Nazilli Belediyesi kapsamlı bir karne şenliği hazırladı. Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik, tüm öğrencileri ve ailelerini 25 Haziran Perşembe günü saat 17.00 ile 22.00 arasında Cumhuriyet Meydanı’nda düzenlenecek etkinliklere davet etti.

Başkan Tetik konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Bir eğitim öğretim yılını daha büyük emekler vererek tamamlayan tüm çocuklarımızın karne sevincine ortak olmak istiyoruz. Onların yüzündeki tebessüm, bizim için en büyük mutluluk” ifadelerini kullandı.

Etkinlikler Ücretsiz ve Her Yaşa Hitap Ediyor

Cumhuriyet Meydanı’nda kurulacak şenlik alanında anaokulu, ilkokul, ortaokul ve lise öğrencilerine yönelik birçok aktivite yer alacak. Etkinlikler arasında şunlar bulunuyor:

- Şişme oyun parkı
- Patlamış mısır ikramı
- Sumo güreşi
- Mini sirk gösterileri
- Rodeo
- Boks makinesi
- Penaltı atış alanları
- Basketbol atış alanları

Tüm etkinliklerin tamamen ücretsiz olduğunu vurgulayan Başkan Tetik, çocukların aileleriyle birlikte keyifli bir akşam geçirmesini hedeflediklerini belirtti.

Nazilli’de Sosyal Belediyecilik Anlayışı

Nazilli Belediyesi, Başkan Tetik öncülüğünde çocuklara ve gençlere yönelik sosyal etkinliklerine devam ediyor. Daha önce 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nda da benzer şekilde Cumhuriyet Meydanı’nda çocuklara yönelik şişme oyun parkı, patlamış mısır ve pamuk şeker ikramı gibi etkinlikler düzenleyen belediye, bu kez karne sevincini paylaşmak için yine meydanda olacak.

Başkan Tetik, “Eğitimle, sanatla, sporla büyüyen; yapay eğlencelerden uzak, severek öğrenerek gelişen bir nesil için sosyal belediyecilik alanında çalışmalara devam ediyoruz” diyerek belediyenin bu alandaki kararlılığını vurguladı.

Tüm öğrenciler ve aileleri, 25 Haziran Perşembe günü Cumhuriyet Meydanı’nda düzenlenecek karne şenliğine davetlidir.

İVME HABER | ÖZEL HABER

 İmtiyaz Sahibi: Çağrı Çantal

© İvme Haber 2026 Tüm Hakları Saklıdır.