Didim Belediyesi, Muharrem Ayı'nın manevi atmosferini vatandaşlarla birlikte yaşamak amacıyla aşure hayrı düzenliyor. Birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünü yaşatmayı hedefleyen etkinlik kapsamında, iki gün boyunca ilçenin farklı noktalarında vatandaşlara aşure ikram edilecek.
Belediyeden yapılan açıklamada, "Aşure; hatırlamanın, paylaşmanın ve dayanışmanın lokmasıdır. Muharrem Ayı'nın taşıdığı anlamı, geçmişten bugüne taşıdığımız değerleri ve birlikte yaşama kültürümüzü aynı lokmada buluşturan aşure hayrımızda hemşehrilerimizle bir araya geliyoruz." ifadelerine yer verildi.
Aşure dağıtımı, 30 Haziran Salı günü saat 14.00'te Akyeniköy Hizmet Binası karşısında, 15.00'te Akköy Pazar Alanı'nda, 16.00'da Balat Pazar Alanı'nda ve 16.30'da Batıköy Mahallesi'nde gerçekleştirilecek.
Program, 1 Temmuz Çarşamba günü ise saat 11.30'da Çarşamba Pazarı'nda yapılacak aşure ikramıyla devam edecek.
Didim Belediyesi, tüm vatandaşları aşure hayrına davet ederek, Muharrem Ayı'nın bereketini ve paylaşma ruhunu hep birlikte yaşama çağrısında bulundu. Etkinliğin, ilçede birlik ve dayanışma duygularını daha da güçlendirmesi hedefleniyor.
HABER: İVME HABER İMTİYAZ SAHİBİ
ÇAĞRI ÇANTAL
