SANDIKLI’DA DEV ALTYAPI PROJESİNDE YER TESLİMİ TAMAMLANDI
İncirliova Belediye Başkanı Aytekin Kaya, Sandıklı Mahallesi’nde hayata geçirilecek dev altyapı projesinde önemli bir aşamanın daha tamamlandığını duyurdu.
Toplam yatırım bedeli 1 Milyar 302 Milyon TL olan proje kapsamında; kanalizasyon, yağmur suyu ve altyapı çalışmaları için yüklenici firmaya yer teslimi gerçekleştirildi.
Törene; İLBANK Yetkilisi Ahmet Kasap, ASKİ idarecileri ve firma temsilcileri katıldı. Başkan Kaya, Temmuz ayı ortasında ilk kazmanın vurulacağını belirterek, “Sandıklı Mahallesi ve Yahya Ümit Orbay Caddesi başta olmak üzere ilçemize modern, dayanıklı ve uzun ömürlü bir altyapı kazandıracağız” dedi.
Başkan Kaya, projeye verdikleri destekten dolayı Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na ve tüm paydaşlara teşekkür etti.
“Gelişen, güçlenen İncirliova için çalışmaya devam edeceğiz” mesajı veren Başkan Kaya, hayırlı olmasını diledi.
İVME HABER | ÖZEL HABER
İmtiyaz Sahibi: Çağrı Çantal
© İvme Haber 2026 Tüm Hakları Saklıdır.
