AYDIN’IN ULAŞIMINA NEFES ALDIRACAK YATIRIM

Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından kentin ulaşım altyapısını güçlendirmek amacıyla hayata geçirilen Doğu Aydın Bulvarı ve Tabakhane Deresi Köprüsü Projesi tamamlanarak hizmete açıldı. Başkan Özlem Çerçioğlu’nun seçim döneminde sözünü verdiği önemli yatırımlardan biri daha hayata geçirilirken, proje ile şehir içi ulaşımda yaşanan yoğunluğun azaltılması hedefleniyor.

Adnan Menderes Mahallesi ile Ata Mahallesi arasında doğrudan bağlantı sağlayan proje sayesinde bölgedeki trafik yükü önemli ölçüde hafifleyecek. Özellikle yoğun saatlerde alternatif güzergâh oluşturacak yeni ulaşım aksı, vatandaşlara daha hızlı ve güvenli ulaşım imkânı sunacak.

30 MİLYON LİRALIK DEV YATIRIM

Yaklaşık 30 milyon Türk Lirası maliyetle gerçekleştirilen proje kapsamında Tabakhane Deresi üzerine çift yönlü olarak inşa edilen köprü dikkat çekiyor. 19 metre genişliğinde ve 17 metre uzunluğunda inşa edilen köprü, modern mühendislik anlayışıyla tasarlanırken araç ve yaya güvenliği ön planda tutuldu.

Proje kapsamında yalnızca köprü yapımıyla sınırlı kalınmadı. Köprünün doğu bölümünde yer alan bağlantı yolunun yapımı da tamamlanarak bölgenin ulaşım ağı güçlendirildi. Böylece yeni bulvar ve köprü, kent ulaşımının önemli bir parçası haline geldi.

KENTİN ULAŞIM AĞI GÜÇLENİYOR

Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından sürdürülen ulaşım yatırımları, şehir merkezinin yanı sıra ilçelerde de aralıksız devam ediyor. Yol yapım, yenileme ve yeni ulaşım güzergâhları oluşturma çalışmalarını sürdüren Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların daha konforlu ulaşım hizmeti alabilmesi için çalışmalarını yoğun şekilde sürdürüyor.

Doğu Aydın Bulvarı ve Tabakhane Deresi Köprüsü Projesi de bu kapsamda hayata geçirilen önemli yatırımlar arasında yer alıyor. Yeni güzergâh sayesinde hem şehir içi trafik akışı hızlanacak hem de mahalleler arasındaki ulaşım daha kolay hale gelecek.

BAŞKAN ÇERÇİOĞLU: “HİZMETLE BÜYÜYEN AYDIN İÇİN ÇALIŞIYORUZ”

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, yatırımın tamamlanarak hizmete açılmasından duyduğu memnuniyeti dile getirerek şu ifadeleri kullandı:

“17 ilçemizin tamamında ulaşım yatırımlarımıza aralıksız devam ediyoruz. Hayata geçirdiğimiz projelerle kentimizin ulaşım ağını güçlendiriyor, vatandaşlarımıza daha hızlı ve konforlu hizmet sunuyoruz. Söz verdiğimiz bir yatırımı daha tamamlayarak hemşehrilerimizin hizmetine sunduk. Tabakhane Deresi Köprüsü ve Doğu Aydın Bulvarı projemizin kentimize hayırlı olmasını diliyorum. Aydınımız için çalışmaya ve üretmeye devam edeceğiz. Hizmetle büyüyen Aydın.”

VATANDAŞLARDAN TEŞEKKÜR

Yeni ulaşım projesinin hizmete açılmasıyla birlikte bölge sakinleri ve sürücüler, ulaşımda sağlanacak kolaylıktan duydukları memnuniyeti dile getirerek Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkür etti. Kentin geleceğine yönelik yatırımların devam etmesinden memnuniyet duyduklarını belirten vatandaşlar, yeni bulvar ve köprünün Aydın’a önemli katkılar sağlayacağını ifade etti.

İVME HABER ÖZEL | Aydın’da ulaşım altyapısını güçlendiren yatırımlar hız kesmeden sürerken, Doğu Aydın Bulvarı ve Tabakhane Deresi Köprüsü Projesi kentin ulaşım vizyonuna yeni bir değer kazandırdı.

İVME HABER | ÖZEL HABER

 İmtiyaz Sahibi: Çağrı Çantal

© İvme Haber 2026 Tüm Hakları Saklıdır.